Întrebări frecvente
Am adunat aici întrebările pe care ni le-ați adresat foarte des și sperăm să găsiți toate informațiile necesare. Dacă totuși încă mai aveți nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la office@cadourikalisto.ro!

Cum se face o comandă?

Alegi produsul dorit din meniul de produse, alegi modelul și culoarea, după care selectezi fotografiile pe care le dorești cu acel produs.
Nu uita să încadrezi fiecare fotografie așa cum doreși să apară în produsul final. Poți adăuga mai multe produse în coș pentru a plăti livrarea o singură dată.

Cum fac plata?

Plata comenzii se face ramburs la curier, când primești coletul.

Cât durează livrarea?

Pentru albumele foto durează 1-2 zile lucrătoare până se face aranjarea fotografiilor în album, iar din momentul în care aranjamentul fotografiilor a fost acceptat de client, livrarea se face în 3-4 zile lucrătoare.

Pentru restul produselor, livrarea se face în 1-2 zile lucrătoare.

Care este calitatea fotografiilor?

Calitatea fotografiilor realizate de noi depinde de calitatea fotografiilor pe care le încărcați în aplicație. Pentru a vă asigura că veți primi fotografii de calitate bună este necesar să selectați fotografii la o rezoluție suficient de mare când trimite-ți comanda.

Cum vor fi aranjate pozele în album?

Fotografiile selectate de tine vor fi așezate în ordinea în care le-ai selectat din galeria ta de fotografii.

Înainte să producem albumul, vei primi o notificare cu un link de unde poți vedea aranjamentul fotografiilor pe fiecare pagină. Dacă totul este în regulă, apeși butonul de CONFIRMARE, iar noi vom începe producția albumului.

Dacă nu îți place aranjamentul fotografiilor, te rugăm să ne lași un mesaj.

Pot trimite fotografii prin e-mail?

Fotografiile se pot trimite doar prin aplicația Cadouri Kalisto. Nu se pot trimite fotografiile prin altă metodă.

Care este dimensiunea minimă pentru fotografiile trimise în comandă?

Fotografiile trebuie să fie de cel puțin 50KB sau 400px pentru a fi acceptate de aplicație.

Am făcut o comandă. Cum pot afla starea ei?

Pentru a vedea istoricul tău de comenzi din aplicaţia Cadouri Kalisto trebuie să merge la pagina Cont şi acolo vei găsi butonul pentru Istoric comenzi.

Cum pot să îmi şterg contul din aplicaţia Cadouri Kalisto?

Pentru a şterge contul tău din aplicaţia Cadouri Kalisto, accesează pagina Cont -> Configurare cont, iar jos de tot apasă butonul Şterge contul
Atenţie, pentru că acest proces este final şi contul nu mai poate fi recuperat!

De asemenea, utilizatorul poate trimite o cerere de ştergere sau modificare a anumitor informaţii cu caracter personal din baza noastră de date la adresa de email: office@cadourikalisto.ro. Astfel utilizatorul îşi păstrează contul şi poate utiliza aplicaţia în continuare.